Naar inhoud springen

Euverlèk sjabloon:Watveurdialek

Pagina-inhoud wordt niet ondersteund in andere talen.
Voog köpke toe
Van Wikipedia
Laatste reactie: 16 jaar geleden door Ooswesthoesbes

Zou 't neet beter watveurdialek kènne heisje. Iech dink dat de meiste dialeksjprekersj wat zègke en neet waat?--Aelske 8 jan 2010 11:51 (CET)Reageren

Det is regio aafhankelik dink ich, meh good. "wat" klink mich Nederlands inne oeare. --OosWesThoesBes 18 jan 2010 19:00 (CET)Reageren